poniedziałek, 18 czerwca 2012

wszystko jest dla ludzi..

właśnie,'wszystko jest dla ludzi..' ale z umiarem.! (coś czego póki co nie mogę od nowa w sobie rozbudzić jeśli chodzi o łakocie..) ale przecież raz nie zawsze,dwa razy nie wciąż ,a trzy razy nie stale..^ ^ 
od środy ,albo nie,jeszcze od dziś.! zaczynam ostro,by na wakacje był wreszcie mój idealny i wymarzony(już prawie był,ale ostatnio była przerwa.; / ) ..

 ♥.

tak,mam obsesję na punkcie zgrabnego ciała ale ja się po prostu lepiej czuję smukła(nie chuda.!)- jedni uważają ,że przesadzam,ale przecież każdy ma własne ciało,własne zdanie i może robić ze sobą co tylko przyjdzie mu do głowy ale i też z głową..(;



*kulinarnie- dziś (być może) będę miała swój kulinarny debiut( jeśli wszyscy przeżyją.; ) ,bo robiłam pizze pierwszą w swoim życiu a`la DużePe.;d miejmy nadzieję,że nie okaże się fiaskiem. ^ ^

* kosmetyczno-pielęgnacyjnie : kupiłam ostatnio wodę brzozową i się okaże czy faktycznie wzmacnia cebulki włosów,gdyż moje nagminnie w przerażającej ilości wypadają.. nie zapłaciłam za nią wiele,bo jedyne 5 pln,i jeśli okaże się dobrym zakupem to przy niej zostanę,bo po co wydawać krocie.(;
*medycznie: czy ma toś sprawdzone maści na blizny.?

dziękuję wszystkim ,którzy tutaj zaglądają  mimo,że nie jest to zawrotna frekwencja  to i tak motywuje to do kolejnego wpisu. pozdr.(;



P.(;

1 komentarz:

dziękuję i zapraszam ponownie.(;