piątek, 29 czerwca 2012

ot co..

alergie powróciły..zarówno na pyłki jak i pokarmowa.;s dziś przekonałam się,że od nowa lody na out i mąka pszenna także. a już było prawie dobrze.

wakacje= zwiększona regularność i częstotliwość wybiegań.;d
plan jest taki: bieg 3 x w tygodniu (pon,środa,sobota) ,a w dni pomiędzy ćwiczenia z naciskiem na rozciąganie   .
niestety jutrzejszy bieg już jest wykreślony z harmonogramu przez sprawy rodzinne.

jak tak sobie patrzę na mijając mnie dziewczyny.kobiety żadna nie jest idealna,a mimo to bez skrupułów wciska się w takie ciuchy,że czasem się dziwię- grunt,że one czują się świetnie.!

drogie Panie : bądźmy ideałem same dla siebie skoro nie ma ideałów na tym świecie.! (;



ćwiczenie to świetnie wprowadza w ruch nasze mięśnie brzucha- polecam.! (;

pragnienie bycia lepszą wersją samej siebie wzrasta tak jak apetyt w miarę jedzenia..

 to już,wakacje .; O

za niedługo uzewnętrznię tutaj jedną ze swoich pasji poza bieganiem..; d
(.?) potrzebne na gwałt dobre ćwiczenie pomagające usprawnić i rozciągnąć więzadła pod kolanami.! ^ ^ (;



P.(;


2 komentarze:

  1. Moja ulubiona juz od dawna pozycja usparniajaca sciegna podkolanowe to asana "Pies z glowa w dol" - znasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie wpisałam w wyszukiwarkę i kilka razy zdarzyło się,że tak zrobiłam..dziękuję za przypomnienie.; d

      Usuń

dziękuję i zapraszam ponownie.(;